niedziela, 27 stycznia 2019

Roladki schabowe z włoską nutką.

Kupiłam kotlety schabowe bez GMO, antybiotyków i na dobrych paszach.
Więc i zaplanowałam zrobić dobre danie.
Przygotowałam panierowane roladki schabowe z różnymi dodatkami.



Składniki:

Schab pokrojony na plastry
Ser żółty w plastrach
czerwona papryka
suszone pomidory
natka pietruszki ( fajnie byłoby zastąpić listkami bazylii)
czosnek
zioła prowansalskie
warzywko( ja dałam swojej roboty)
sól morska drobna
świeżo zmielony kolorowy pieprz
jajko i bułka tarta do panierki
olej i łyżeczka masła do smażenia


Sposób przygotowania:

Kotlety włożyć do śniadaniowego i wytłuc tłuczkiem ( pojedynczo).
Kotlety posypać solą, warzywkiem, ziołami ,pieprzem i rozetrzeć przeciśnięty czosnek.



Na brzegu położyć składniki.



Zawinąć i spiąć wykałaczkami.



Do jajka dodać sól i pieprz rozkłócić i panierować roladki w bułce, jajku i bułce.



Roladki włozyć do rondla z rozgrzanym olejem, obsmażyć ze wszystkich stron , a potem zmniejszyć ogień i dusić kilka minut pod przykryciem.



Ja podałam z tłuczonymi ziemniakami z masełkiem, śmietaną i natką pietruszki.
Jako dodatek podałam korniszonki swojej produkcji. 


Smacznego!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz