niedziela, 25 listopada 2018

Chipsy z tortilli i chrupiące grzanki.

Jakiś czas temu kupiłam opakowanie tortilli. I tak sobie leżały a ja zastanawiałam się co z nich zrobić. I dzisiaj dostałam olśnienia . Chipsy zrobiłam.




Jedna partia z czosnkiem i ziołami, a druga z czosnkiem i różnymi rodzajami papryk w proszku.

Składniki:

1 kostka masła
2 duże ząbki czosnku
zioła ( bazylia, oregano, tymianek, cząber) mrożona. Można tez dodać dowolną ilość suszonych lub ziół prowansalskich
1 opakowanie tortillo - 4 sztuki
po 1/2 łyżeczki papryki słodkiej, wędzonej i troszkę mniej chili.

Sposób przygotowania:

Placki tortilli pokroić na 16 trójkątów, a potem na pół.


W dwóch miseczkach rozgrzać po 1/2 kostce masła.
do pierwszej dodać czosnek i zioła, a do drugiej czosnek i papryki.

Na blachę wyłożyć cząstki tortilli i pędzelkiem wysmarować . Wstawić do nagrzanego do 150stopni piekarnika i piec około 15 minut.



Wyjąc , wyłożyć do miseczek i odstawić do wystygnięcia. Najlepiej do pokoju aby nie kusiły.




Pozostałe masło z przyprawami wykorzystałam do upieczenia grzanek.


Smacznego!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz